המרכז לטניס בישראל הוקם בשנת 1976 מתוך החזון להעניק לכל ילד בישראל – ללא הבדל גזע, דת, יכולת כלכלית או גופנית – את ההזדמנות ללמוד את משחק החיים דרך משחק הטניס.

46 שנה אחרי הקמתו, המרכז לטניס וחינוך בישראל הוא מוסד הספורט החינוכי הגדול במדינה ואחד מהגדולים בעולם. מעל לעשרים אלף ילדים ומבוגרים רבים נוספים משתתפים מדי שנה בפעילויות המרכז המשתרעות על פני 188 מגרשים ב-18 מרכזי טניס מתקדמים ברחבי הארץ. תכניות רווחה שונות שיוזם ומוביל המרכז בתחום התרומה לקהילה מיושמות בהצלחה כבירה. תוך שימת דגש על חינוך לערכים ולמצוינות התכניות מעניקות לילדי הפריפריה, ילדים ונוער בסיכון, ילדי העולים וילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים הזדמנות שווה להצליח, במשחק הטניס ובחיים.

לאורך השנים הוכחנו פעם אחר פעם שניתן לשלב בין תרומה לספורט לתרומה לקהילה. האלופים הרבים שצמחו על מגרשי המרכז לטניס בישראל הביאו במרוצת השנים כבוד רב למרכז ולמדינה. נחת לא פחותה מהם מסבים לנו אלפי הבוגרים שהשכילו לנצל את הכלים והערכים שהענקנו להם בין כתלי המרכז כדי לגבור בכל יום מחדש על המכשולים והקשיים הניצבים בפניהם ולנצח, כנגד כל הסיכויים.

בכדי שנוכל להמשיך בעשייה זו אנחנו זקוקים לתרומה שלכם. כמוסד ללא כוונת רווח, הנשען על תרומות מישראל ומעבר לים, עתיד הילדים המשתתפים בפעילויות המרכז נמצא בידיים שלכם לא פחות מאשר בשלנו. כל תרומה שלכם עוזרת לנו להגיע אל יותר ילדים, לסייע בצמצום הפערים בין ילדים מרקעים שונים ולהקנות ערכים וכישורי מנהיגות לדור הבא של המדינה. אנו משקיעים מיליוני שקלים מדי שנה בילדים האלו ומעניקים להם את האפשרות לחלום ואת הכלים להגשים.

לתרומות ושיתופי פעולה צרו קשר

יניב סקירה 

טלפון: 054-4782881 | מייל :bs-manager@tennis.org.il

אני רוצה לתרום!