188מגרשים. 3 סוגי משטחים. בכל שעה שתבחרו

למרכזי הטניס והחינוך בישראל 188מגרשי טניס ב-3 סוגי משטחים, הפרושים ב-18 מרכזים ברחבי הארץ.

אתם מוזמנים להזמין ולבחור את המגרש שהכי מתאים לכם. מינימום: שעת משחק.

ניתן להזמין:

משטחים קשים
מרבית מגרשי הטניס בעולם ובישראל הם מגרשים קשים, העשויים בדרך כלל מאספלט או בטון ומצופים בשכבת אקריליק המגנה על המשטח מפני פגעי אקלים ומעניקה לו מידה של רכות. בשל תפוצת המגרשים הרבה והוורסטיליות שלהם, המאפשרת קצב משחק מהיר או איטי, ילדים ושחקנים מתחילים עושים עליהם על פי רוב את צעדיהם הראשונים בענף.

מגרשי חימר
מגרשי החמר מכונים גם 'מגרשים איטיים', וזאת משום שפגיעת הכדור במשטח גורמת להאטה משמעותית במהירותו. מהירות הכדור האיטית מצמצמת את היתרון היחסי של שחקנים בעלי הגשה חזקה ומהירה ומאפשרת לשחקנים שמולם זמן תגובה ארוך יותר וסיכוי רב יותר להחזיר את הכדור לשטח היריב. כך הופכים כל נקודה וכל משחק לארוכים ומתישים יותר. למגרשי החמר יתרון בריאותי משמעותי: הם סופגים זעזועים טוב יותר מסוגי משטחים אחרים ומפחיתים בכך את הלחץ המצטבר על מפרקי הרגליים של השחקנים. טורניר החמר המפורסם בעולם הוא אליפות צרפת הפתוחה, הרולאן גארוס, המתקיים בפריז. בישראל ניתן למצוא מגרשי חמר בשני מתקנים בלבד. אחד מהם הוא המרכז לטניס בישראל ברמת השרון, ובו חמישה מגרשי חמר.

מגרשים מקורים
רק לפני מספר שנים החליטה הנהלת מועדון הטניס של ווימבלדון על קירוי המגרש המרכזי במועדון. עד אז, הגשם הלונדוני המפורסם גרם לעיכובים רבים בהתנהלותו התקינה של טורניר הטניס המפורסם בעולם, הנערך במועדון מדי קיץ. בישראל ניתן לשחק במגרשים מקורים בשני מועדונים בלבד: המרכז לטניס בישראל בחיפה והמרכז לטניס בישראל בקריית שמונה. בשניהם ניתן לשחק בכל תנאי מזג אוויר. אפילו בגשם לונדוני.

רוצים להזמין מגרש?  להשכרת מגרש אונליין  לחצו כאן להשכרת מגרשי טניס חייגו 6227*  או צרו קשר באמצעות אתר המרכז לטניס בישראל.

תקנון השכרת מגרשים