תכניות לילדים ונוער בסיכון

בישראל של ימינו, שיעורי העוני עולים ומספר הילדים ובני הנוער הנמצאים בסיכון - גדל. המרכז לטניס מוביל שורה של תכניות רווחה להעצמת ילדים בסיכון, המעניקות להם כלים וכישורי חיים יקרי ערך, מחנכות אותם למשמעת, מפתחות את ביטחונם העצמי ומסייעות להם להתגבר על הקשיים השונים בחייהם ולהפוך בבגרותם לאנשים נורמטיביים, אחראיים ועצמאיים.

המרכז לטניס בישראל מוביל שורה של תכניות רווחה הוליסטיות להעצמת ילדים בסיכון, המעניקות להם באמצעות המסגרת הספורטיבית כלים וכישורי חיים יקרי ערך.

למעלה מ-500 ילדים בסיכון מכל רחבי הארץ לוקחים מדי שבוע חלק בתכניות אלה, המחנכות אותם למשמעת ושליטה עצמית, מפתחות את ביטחונם העצמי ומסייעות להם להתגבר על הקשיים השונים בחייהם האישיים ולהפוך בבגרותם לאנשים נורמטיביים, אחראיים ועצמאיים.

תוך שיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות וגורמי הרווחה, פועל המרכז לטניס בישראל לזיהוי ואיתור של ילדים בסכנת התדרדרות ומציע להם מסגרת חברתית תומכת, חיובית ונטולת לחצים, המעניקה להם את האהבה וההערכה להן הם כמהים, משלבת בין ספורט לחינוך לערכים ומהווה בסיס יציב להתפתחותם וצמיחתם.

בין התכניות הרבות שמפעיל המרכז עבור ילדים בסיכון ניתן למצוא את "תכנית חבק" המצליחה לילדים בני 8-16, "תכנית אולם הספורט" לבתי הספר בפריפריה, "התכנית לנערות בסיכון", "התכנית למצוינות בתנועה" לילדי הגיל הרך בפריפריה ותכניות ופעילויות רבות נוספות המיושמות בהצלחה ברחבי הארץ. עשייה זו היא שהופכת את המרכז לטניס בישראל לבית שני עבור אלפי ילדים בישראל.